21-10-2021 |

Blaashal opbouw - Verplichte hulp per team



Het opbouwen van de blaashallen gaat dit jaar plaatsvinden in de week van maandag 29 november t/m vrijdag 3 december 2021. Dit alles kan niet zonder hulptroepen vanuit de club. Anders dan vorige jaren stellen we het dit jaar   vanuit het bestuur verplicht om, per in de zaal spelend team, 5 vrijwilligers   (leeftijd 16+) te leveren voor het opbouwen én 5 vrijwlligers voor het afbreken van de blaashal. (De verwachting is dat het afbreken in de week voor de voorjaarsvakantie plaatsvindt, 19 februari t/m 27 februari 2022.)

Dat is dan per vrijwilliger 1 avond vanaf ca 16.45hr tot max 23.00hr, maar het mag natuurlijk ook meerdere avonden.





De oproep voor vrijwilligers loopt via de teammanagers, die hebben een bericht ontvangen om zo snel als mogelijk de namen van uw vrijwilligers (16+) te verzamelen, om te beginnen voor de opbouw eind november.






Opbouw van de hal 

maandag 29 november t/m vrijdag 3 december

maandag 29-11 de eerste voorbereidingen zoals het open maken van veld 2;

dinsdagavond 30-11 de blaashal opzetten: hier zijn de meeste mensen voor nodig;

Woensdag 1-12 vloer leggen in hal 1;

Donderdag 2-12 de vloer leggen in hal 2, en inrichten hal 1;

Vrijdag 3-12 inrichten hal 2.



Tijden:

16:45 - 23:00 (of zoveel eerder als we klaar zijn)


Voor een maaltijd en drinken wordt gezorgd.




Dus geef je op bij je teammanager!





Ik reken op u!




Met vriendelijke groet,




Peter van Haagen, uw voorzitter